Manifest per demanar un PRUG menys restrictiu

Demanen que el Pla Rector de l’Ús i Gestió (PRUG) de l’àmbit marí del parc natural del Cap de Creus tingui en compte la idiosincràsia de Cadaqués

per Redacció ACN

Alt Empordà

Manifest per demanar un PRUG menys restrictiu
Manifest per demanar un PRUG menys restrictiu | AUEECAD

Els usuaris d’embarcacions de Cadaqués, tant privats com de serveis, i representants de l’Ajuntament es van reunir dissabte a la tarda a la plaça de ses Herbes per signar un manifest conjunt. Demanen que el Pla Rector de l’Ús i Gestió (PRUG) de l’àmbit marí del parc natural del Cap de Creus tingui en compte la idiosincràsia de Cadaqués i no sigui tan restrictiu. 

En concret, els membres de les tres associacions que van organitzar la trobada demanen que s’elimini el punt que preveu instal·lar camps de boies a cales del municipi i també mantenir la pesca recreativa i d’autoconsum. 
Les associacions signants són l’Associació d’Usuaris d’Embarcacions d’Esbarjo de Cadaqués (AUEECAD); Som Cap de Creus i l’Estació Nàutica Cadaqués-Cap de Creus.  

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article