Un pas de gegant
En un partit marcat pel vent, el Peralada va superar un rival directe com la Pobla de Mafumet (3-1) i s’aproxima a la fase d’ascens: només ha de sumar un dels nou punts que queden en joc

El Peralada ja acarona la promoció d’ascens a Segona Divisió FEF. Els xampanyers van esborrar de l’equació a un rival directe com la Pobla de Mafumet, a qui van superar per 3 a 1, i quan falten tres jornades per al final de lliga es mantenen tercers.
La primera part, equilibrada, va tenir el seu primer moment culminant al 17’, quan Méndez va avançar els locals amb un bon xut llunyà. La diana peraladenca va fer reaccionar els visitants, que van disposar de diverses ocasions –ben neutralitzades per Aroca– fins que al 42’ van trobar el premi, segellat per Gerardo.A la represa, el porter local va tornar a aparèixer abans que Micaló, ajudat per la tramuntana, etzibés un refús defensiu que es va enverinar i va sorprendre el porter (56’). A partir d’aquí, el conjunt de Miquel Àngel Muñoz va defensar bé el marcador i, a deu minuts pel final, novament Micaló, de cap, va sentenciar (80’).

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari