Un pas de gegant

En un partit marcat pel vent, el Peralada va superar un rival directe com la Pobla de Mafumet (3-1) i s’aproxima a la fase d’ascens: només ha de sumar un dels nou punts que queden en joc 

per Redacció Hora Nova

Esports

Un pas de gegant
Un pas de gegant | Àngel Reynal

El Peralada ja acarona la promoció d’ascens a Segona Divisió FEF. Els xampanyers van esborrar de l’equació a un rival directe com la Pobla de Mafumet, a qui van superar per 3 a 1, i quan falten  tres jornades per al final de lliga es mantenen tercers. 

La primera part, equilibrada, va tenir el seu primer moment culminant al 17’, quan Méndez va avançar els locals amb un bon xut llunyà. La diana peraladenca va fer reaccionar els visitants, que van disposar de diverses ocasions –ben neutralitzades per Aroca– fins que al 42’ van trobar el premi, segellat per Gerardo.A la represa, el porter local va tornar a aparèixer abans que Micaló, ajudat per la tramuntana, etzibés un refús defensiu que es va enverinar i va sorprendre el porter (56’). A partir d’aquí, el conjunt de Miquel Àngel Muñoz va defensar bé el marcador i, a deu minuts pel final, novament Micaló, de cap, va sentenciar (80’).  

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article