La Unió apunta cap amunt
Els figuerencs es van imposar a Torelló (1-3) i se situen segons a la taula classificatòria

La Unió continua la seva trajectòria ferma cap a la part més alta de la lliga. Els figuerencs, que han guanyat quatre dels cinc partits disputats aquest 2023, es van imposar dissabte al terreny de joc del Torelló per 1 a 3, un resultat que retorna els empordanesos a la segona posició, a només tres punts de l’Escala, que va perdre amb en Manlleu.
Els blanc-i-blaus van començar la segona volta amb força, a través d’un gol de Ferrón amb un bon xut des de fora de l’àrea (7’). Abans del descans, al 36’, Pimentel va posar el 0 a 2 en aprofitar una bona assistència de Currais.
La segona part, però, va començar amb un revés per als homes d’Arseni Comas: un gol dels de casa al 46’. No obstant això, els visitants no van abaixar els braços i van sentenciar al 54’, amb una nova diana de Ferrón.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari