La sonata ‘La Caula’ de Jordi Cervelló sona a Les Escaules

La violista Isabel Villanueva i la pianista Maria Canyigueral interpreten la sonata inspirada en el municipi
Les Escaules ha celebrat aquest dissabte, 21 de gener, un homenatge a Jordi Cervelló, violinista i compositor de referència a Catalunya que va morir el passat 2 de setembre de 2022. La Unió Escaulenca, l’ateneu de la localitat, ha organitzat un concert amb la violista Isabel Villanueva i la pianista Maria Canyigueral, totes dues intèrprets de renom internacional.
A l’acte, carregat d’emotivitat, hi han assistit un centenar de persones, entre elles els familiars del compositor, molt estimat al poble perquè hi tenia residència i hi passava llargues estades.
El concert ha estat la culminació d’un dels desitjos del mateix Cervelló poc abans de morir: que la seva última obra, la sonata per a viola i piano «La Caula», s’interpretés a Les Escaules. La peça, inspirada en el municipi, reuneix «tots els ingredients per ser considerada una gran obra», ha apuntat Villanueva.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari