Nou mirador a la zona del cap Norfeu

Les tasques han anat a càrrec de la Generalitat i, més en concret, de la direcció del Parc Natural del Cap de Creus
El golf de Roses guanya un nou mirador per gaudir del paisatge. En aquest cas, el nou espai de visió amb més seguretat per a les persones s’ha instal·lat a la zona del cap Norfeu. Les tasques han anat a càrrec de la Generalitat i, més en concret, de la direcció del Parc Natural del Cap de Creus.
Des del parc natural s’informa d’aquestes tasques realitzades durant el mes de novembre, que ja es poden apreciar. A banda del mirador, els operaris del parc també s’han encarregat d’altres tasques de manteniment, com ara la restauració d’un element patrimonial important a la zona vinculat a l’arquitectura de la tradicional pedra seca. L’actuació s’ha dut a terme a la construcció feta amb aquesta tècnica, la barraca dels Palauencs. D’aquesta manera es podrà gaudir, també, del binomi de pedra seca i mar tan característic d’aquesta zona. Una combinació en el marc dels elements que li donen els fonaments: els valors naturals i paisatgístics del Parc Natural del Cap de Creus.
La zona del cap Norfeu, en el terme municipal de Roses, està ubicada entre les també rosinques cales de Montjoi i Jòncols. El cap Norfeu és emblemàtic en molts aspectes i especialment en la seva situació de dos quilòmetres mar endins. L’espai compta amb un grau de preservació màxim i es considera zona de protecció integral terrestre i marina.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari