La segona Gala Albert Sidrach supera els 400 coberts

L’acte, organitzat per l’Associació Albert Sidrach, és en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona per a la investigació del sarcoma d’Ewing
Més de 400 persones es van reunir el passat dissabte 3 a la sala polivalent d’esdeveniments de Peralada, en motiu de la II Gala Albert Sidrach. L’Associació Albert Sidrach ha estat l’amfitriona d’aquesta cerimònia filantròpica en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu per a la investigació del sarcoma d’Ewing, càncer infantil, que ha comptat amb Jordi Vidal com a mestre de cerimònies. La rebuda ha estat a càrrec de la Colla Batuquera de Figueres, que ha donat pas a la música en directe de Natxo Tarrés, que ha cantat la cançó dedicada a l’Albert. Seguidament han començat els parlaments, amb la intervenció de Laura Díaz, com a mare de l’Albert i presidenta de l’associació, i Pere Torrent, alcalde de Peralada, entre d’altres.
L’acte ha comptat amb actuacions en directe que s’han combinat amb reflexions dels assistents, en un format d’espectacle que ha girat al voltant dels tres valors de la trobada: «Vida, amor, repte». La gala ha comptat també amb el menú gourmet del xef Paco Pérez, del restaurant Miramar de Llançà, i amb moltes cares conegudes, com Miguel Martín, Quim Llisorgas o Maria Xinxó.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari