Jocs per aprendre català fent una cervesa

Una seixantena de persones van assitir dissabte a la primera trobada «Mos fem una Cap d’Ona en català?», a la terrassa que la cervesera té a Argelers
Una seixantena de persones van assitir dissabte a la primera trobada «Mos fem una Cap d’Ona en català?», a la terrassa que la cervesera té a Argelers. Aquesta inicitiva compta amb el suport de l’associació Plataforma per la Llengua i té com a objectiu promoure l’aprenentatge i l’ús del català a la Catalunya del Nord. Així, es van organitzar converses i jocs, adaptats a cada nivell dels participants, en un espai entre catalanoparlants i francòfons nord-catalans que tenen la voluntat d’aprendre la llengua pròpia.
Arran de l'èxit de la iniciativa, Cap d’Ona ha anunciat que es preveu repetir-la de forma regular, amb una sessió cada mes. La propera data està fixada inicialment per al proper dissabte 10 de desembre a partir de les sis de la tarda.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari