Tercera edició de la Setmana de la Pedra Seca, a Roses

Des d’aquest dillun ja es poden fer les inscripcions a les dues activitats organitzades des de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses
Roses és una de les poblacions alt-empordaneses que participa en la Setmana de la Pedra Seca, que enguany celebra la tercera edició. Des d’aquest dilluns, 14 de novembre, que ja es poden fer les inscripcions a les dues activitats organitzades des de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses.
LES PROPOSTES. La primera activitat que es desenvoluparà en el marc de la 3a edició de la Setmana de la Pedra Seca a Roses serà una caminada popular a la barraca d’en Malitó. La caminada es farà el 27 de novembre i compta rà amb la col·laboració de Cabirols de Roses. La segona activitat es farà el 3 de desembre i serà una excursió de descoberta del patrimoni de pedra seca rosinc.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari