Figueres, plató de cinema

Dues de les altres produccions que acull la ciutat són nord-americanes. Una d’elles és Red Wine, protagonitzada per Eva Longoria i Carmen Maura, d’Apple TV, i l’altra és de la productora Warner Bros
La capital de l’Alt Empordà acull aquest mes d’octubre el rodatge de diferents gravacions audiovisuals. La setmana anterior es va poder veure com la TVE gravava un programa sobre la ciutat de Figueres, en diferents espais de la ciutat, com ara els voltants de l’església de Sant Pere.
Dues de les altres produccions que acull la ciutat són nord-americanes. Una d’elles és Red Wine, protagonitzada per Eva Longoria i Carmen Maura, d’Apple TV, i l’altra és de la productora Warner Bros. Els propers dies es preveu l’inici de dues gravacions més: la pel·lícula L’autre Laurens, del director belga Claude Schmitz, i el rodatge d’una producció catalana d’acció.
El consistori creu que la creació del Figueres Film Office ha posat al mapa la ciutat i que produccions nacionals i internacionals la troben com un espai idoni.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari