El Peralada retroba el camí

per Redacció Hora Nova

Esports

Els xampanyers porten el pes del partit, però han de patir per segellar el triomf davant del Vilassar (1-0)






Després d’haver encaixat dues derrotes consecutives, el Peralada va retrobar diumenge el rumb victoriós amb un triomf a casa davant el Vilassar, a qui va superar per la mínima (1-0).


No va ser una victòria fàcil, els xampanyers van haver de patir, tot i que es van mostrar superiors al rival. Així, a la primera part els verds-i-blancs van portar el pes del partit amb bon joc, però sense resolució, mentre que a la represa van trobar el premi gràcies a una gran assistència de Dani Gómez i un xut creuat de Solans que va acabar en gol (49’). Els locals podrien haver ampliat la diferència, amb ocasions de Busquets o Moha, però va tocar patir fins al final per segellar la victòria, prou esperada.


PRESENTACIÓ. D’altra banda, el club celebra aquest dimecres la presentació oficial de tots els seus equips. Ho farà al Municipal (17h) i, prèviament, hi haurà una cercavila al poble (16h).

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article