Les proves cangur premien una alumna de Figueres

per Redacció Hora Nova

Gent

Es tracta de Diyana Dimitrov Dimova, que ha rebut un diploma de menció honorífica i un joc elaborat per W4kangoeroe, de la delegació Cangur als Països Baixos






L’alumna de 4t d’ESO de l’Institut Cendrassos, Diyana Dimitrov Dimova, ha rebut un diploma de menció honorífica i un joc elaborat per W4kangoeroe, de la delegació Cangur als Països Baixos. La menció s’atorga a aquells concursants que han obtingut una posició de l’1%. La Diyana va quedar en la 35a posició de 12.160 alumnes presentats a Catalunya.


Les proves Cangur és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar aquesta matèria als més joves per despertar el seu interès. A Catalunya aquestes proves són organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques i l’Institut d’Estudis Catalans.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article