Llançà inaugura un nou espai per als joves a Can Marly

Es tracta d’un local on els adolescents del municipi es podran trobar per participar o organitzar diverses activitats
L’Ajuntament de Llançà va inaugurar diumenge a la tarda el nou Espai Jove del municipi, que s’ha habilitat a l’antiga residència Can Marly. Concretament, la zona per al jovent ocupa els baixos d’un dels tres edificis de l’immoble, que el 2019 va ser cedit a l’Ajuntament per 30 anys a canvi del pagament d’un cànon anual. Serà un espai diàfan on els adolescents llançanencs es podran reunir per fer qualsevol activitat. I disposarà, per exemple, d’una consola o d’un futbolí.
Per dinamitzar l’espai, l’Ajuntament també ha creat la figura d’un dinamitzador. La seva tasca consistirà a crear activitats i dirigir el nou centre.
Recordem que Can Marly també disposa d’una zona de jardins exteriors on aquests dies s’hi han organitzat diverses activitats. Dimarts passat, per exemple, s’hi va fer una xerrada i un taller per a la gent gran.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari