El projecte ‘Parlem de dansa’ s’amplia amb dues propostes

El coreògraf i agitador cultural Pere Faura inaugura dimecres 16 de març el cicle de xerrades ‘Parlem de dansa’
El projecte «Parlem de dansa», dirigit per Azucena Moya, amplia la seva proposta amb dues noves iniciatives que diversifiquen les activitats programades tot fomentant la reflexió i el debat al voltant d’aquesta disciplina artística. L’entitat empordanesa ha posat en marxa el podcast mensual Cafè Müller, que es pot trobar a través de diverses plataformes, com ara Google Podcast, Apple Podcast o Spotify.
La segona inicitiva arrenca aquest mes de març amb el cicle de xerrades «Parlem de dansa», que tindran lloc a La Cate de Figueres fins al mes de maig. La primera d’elles serà aquest dimecres 16 de març, en què el coreògraf i agitador cultural Pere Faura, presentarà la publicació Discombozi.
Aquest nou podcast i el cicle de xerrades s’afegeixen a les iniciatives desenvolupades fins ara del projecte «Parlem de dansa», que s’ha articulat a través de píndoles informatives a Ràdio Vilafant i articles, entrevistes i crítiques de dansa als setmanaris Hora Nova i Empordà.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari