Un donatiu veïnal permet digitalitzar l’escola de Pau

Christina Anna Hannen i Reiner Hannen han aportat 18.500 euros per poder comprar material variat, entre el qual hi ha tauletes, ordinadors portàtils o material de robòtica
L’Ajuntament i l’escola de Pau van organitzar dijous a la tarda un acte per agrair el donatiu que ha fet una parella del municipi per poder avançar en la digitalització del centre educatiu. Es tracta de Christina Anna Hannen i Reiner Hannen, que han aportat 18.500 euros per poder comprar material variat (entre el qual hi ha tauletes, ordinadors portàtils, material de robòtica, tres monitors digitals, taules amb rodes plegables, material manipulat per a educació infantil, instruments i material d’educació física).
El projecte de digitalització de l’escola va començar fa 2 anys, quan gràcies a la col·laboració entre l’Ajuntament i el Departament d’Educació es van poder comprar ordinadors portàtils i monitors digitals. I ara el centre ha pogut comprar més material per actualitzar el procés.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari