La primera, al sarró

La Unió inaugura el caseller de victòries amb un triomf treballat i just al camp del Vilafranca (0-1), gràcies a una diana de Timo a la segona part
El primer triomf de la Unió s’ha fet esperar de valent, però quan ha arribat ho ha fet amb convicció. Va tenir lloc dissabte passat, al camp del Vilafranca, on els jugadors entrenats per Moisés Hurtado es van imposar per la mínima (0-1).
El domini dels blanc-i-blaus es va fer evident, sobretot, durant el primer temps, període on van jugar a plaer. Malgrat tot, les clares ocasions de què van disposar, obra de Timo, Adri Expósito i Jorge Torres, no van trobar el camí del gol, que hauria estat un premi més que merescut tenint en compte el joc d’uns i altres.
A la represa, els empordanesos no van afluixar el ritme i van continuar posant setge a la porteria dels locals. En aquesta ocasió, però, hi va haver premi. Concretament al minut 57, quan Timo Neshtukov va recollir amb certesa una assistència de Dani Gómez, va superar per velocitat la defensa rival i va batre Casamayor. La diana feia justícia a l’allau d’oportunitats del visitants, que a partir d’aquest moment van saber defensar l’avantatge d’un gol per assegurar el primer triomf de la temporada. Uns tres punts tan necessaris com merescuts.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari