Diplomes pels premiats de l’Institut de la Jonquera

Durant l’acte de la setmana passada, la directora de l’institut jonquerenc, Laura Espinosa, va encoratjar l’alumnat present a «seguir treballant i esforçant-se cada dia per tal d’obtenir bons resultats acadèmics»
En un acte celebrat a l’INS La Jonquera el darrer dijous, es van lliurar els diplomes de reconeixement als alumnes i a les professores que van guanyar algun premi al llarg del curs passat (2020-2021). Aquestes acreditacions s’han atorgat als concursos literaris en llengua catalana, organitzats de forma interna pels membres de la Comissió de dinamització de la biblioteca escolar, així com als diferents concursos externs organitzats per diverses entitats, com ara Òmnium Cultural, el Biblionauta o AMIC-Ficcions.
Durant l’acte de la setmana passada, la directora de l’institut jonquerenc, Laura Espinosa, va encoratjar l’alumnat present a «seguir treballant i esforçant-se cada dia per tal d’obtenir bons resultats acadèmics».

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari