Lloveras, nou President d’Honor de la Unió

Durant el seu periple com a unionista, Lloveras ha desenvolupat diverses tasques, com ara secretari, vicesecretari, delegat en futbol base, delegat de premsa i propaganda, vocal, vicepresident i president de la Comissió del Centenari
Carles Lloveras, soci número 7 de la Unió Esportiva Figueres i vinculat amb l’entitat des de fa 36 anys, és el nou President d’Honor del club, després que divendres passat, durant l’Assemblea General Ordinària celebrada a la gespa de Vilatenim, els socis així ho dictaminessin mitjançant els seus vots. Durant el seu periple com a unionista, Lloveras ha desenvolupat diverses tasques, com ara secretari, vicesecretari, delegat en futbol base, delegat de premsa i propaganda, vocal, vicepresident i president de la Comissió del Centenari. Amb aquest nomenament, el club vol homenatjar a qui considera «l’ànima i tota una institució». El 1979, Lloveras va rebre la insígnia d’or i brillants de la mà d’Emili Bach, l’aleshores president.
RETORN DE REÑÉ. En el capítol de fitxatges, el club va oficialitzar la setmana passada el retorn del jove Marc Reñé, que s’ha convertit en la dotzena incorporació. El migcampista de Pont de Molins, de 19 anys, retorna d’aquesta manera al seu club de formació després d’una transició d’un any al juvenil del Real Oviedo.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari