La Sardana de les Escaules s’ajorna al 2022

Apunten el desig de «celebrar aquesta setzena edició el dimecres 14 de setembre de l’any que ve perquè ja s’hagi pogut superar aquesta pandèmia»
L’Associació Vall de la Muga, organitzadora de la Festa de la Sardana de les Escaules, amb la col·laboració inestimable de la Unió Escaulenca i altres entitats, han anunciat a través d’un comunicat l’aplaçament de la 16a edició, prevista inicialment pel dimecres 15 de setembre. Els motius per aquest ajornament responen a les recomanacions de «la Conselleria de Salut de prudència en els aplecs multitudinaris».
En el mateix comunicat apunten el desig de «celebrar aquesta setzena edició el dimecres 14 de setembre de l’any que ve perquè ja s’hagi pogut superar aquesta pandèmia» i aprofiten per agrair «les mostres de solidaritat i ajuda que tothora ens heu dispensat. Cuideu-vos, i us emplacem fins l’any 2022 esperant que les rotllanes siguin més grosses que mai».

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari