‘Camping Life’ guanya el Premi al Millor documental al Cerdanya Film Festival

El productor audiovisual Josep Pérez va rebre el guardó en la gala de cloenda i lectura del palmarès que es va celebrar el passat dissabte dia 14 al Museu Cerdà de Puigcerdà
El jurat de la dotzena edició del Cerdanya Film Festival ha atorgat al documental Camping Life de Josep Pérez, el Premi al Millor Documental. El productor audiovisual va rebre el guardó del premi en la gala de cloenda i lectura del palmarès que es va celebrar el passat dissabte dia 14 al Museu Cerdà de Puigcerdà.
Camping Life és un documental coproduït per Jopergon i TV3 que retrata la vida en un càmping de la Costa Brava durant l’estiu de 2020. La càmera captura diversos testimonis i anècdotes en el dia a dia dels desinhibits campistes amb la intenció de retratar el concepte de vacances segons l’home contemporani. La pel·lícula fa un singular retrat de com es va viure la crisi del coronavirus durant l’estiu de 2020 per part d’una classe mitjana que es proposa gaudir del seu temps d’esbarjo passi el que passi. El passat 6 de juliol es va emetre al programa Sense ficció de TV3.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari