Presentació pública del nou Cal Governador de Borrassà

L’alcalde Ferran Roquer aposta per ubicar a l’exterior de la finca la piscina municipal, un servei ‘molt demandat’
La presidenta del Parlament Laura Borràs va ser divendres a Borrassà per assistir a l’acte de presentació pública de Cal Governador.Borràs va arribar a l’Ajuntament on va ser rebuda per l’alcalde Ferran Roquer i els regidors i va firmar en el Llibre d’honor. A continuació, es van intercanviar obsequis i es van desplaçar a peu fins a Cal Governador.
Després d’una visita a la casa, l’alcalde, Ferran Roquer, va explicar als veïns i a les autoritats presents els detalls de la compra de Cal Governador i la seva complexitat i va parlar dels usos a què es vol destinar. Roquer va dir: «D’aquesta casa, que és nostra, hem de ser capaços de fer-ne un espai on hi passin coses interessants per a la gent, transversalment. Un servei molt demandat pel poble és una piscina municipal, i jo crec que aquí, enmig de la comunitat, hi quedaria fantàstica». L’alcalde també es va referir al fet que a l’equipament s’hi facin activitats diverses i que l’espai es converteixi en centre de la vida social del poble.
Per la seva part, la presidenta del Parlament, Laura Borràs, va destacar en el seu discurs que «aquesta inversió és de present però, sobretot, de futur. Això serà dels habitants de Borrassà i aquí hi passarà la vida de la gent de Borrassà».
Tot seguit hi va haver el primer sopar–concert del III festival Sons de nit amb l’actuació del grup Covertons duo. Divendres 16 de juliol, l’Espai Cal Governador acollirà el segon sopar-concert, amenitzat per la banda Blue Duck.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari