Rehabilitació per als nous temps

per Redacció Hora Nova

Figueres / Àrea urbana

L’Hospital de Figueres instaura les sessions virtuals, que solen tenir una durada d’uns 45 minuts






El servei de Rehabilitació de l’Hospital de Figueres ha posat en marxa les sessions de treball virtuals per als pacients que no poden desplaçar-se fins al centre, sigui pel motiu que sigui i independentment de l’edat i el diagnòstic. D’aquesta manera es pot continuar oferint atenció i seguiment a aquestes persones gràcies a les noves tecnologies.


Les sessions tenen una durada de 45 minuts aproximadament i van a càrrec d’un terapeuta del servei. Per programar-les, prèviament s’acorda telefònicament amb el pacient l’horari i la freqüència de les videotrucades. El número total de sessions que rebrà cada pacient varia en funció de la teràpia que necessiti i, depenent del seu estat de salut, aquest pot estar sol o acompanyat.


La sessió virtual s’assembla molt a la presencial que aquesta persona podria fer a les instal·lacions de l’Hospital de Figueres. És a dir, es continuen aprenent exercicis i pautes en funció de les necessitats del pacient i a més, hi ha un valor afegit. L’avantatge és que en aquest tipus de sessions el terapeuta pot veure el seu domicili i li pot donar consells per moure’s o supervisar les adaptacions de la llar en el cas que sigui necessari. A més, el que es treballa durant aquests 45 minuts queda registrat a l’historial mèdic del pacient, com si s’hagués fet a l’Hospital de Figueres.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article