Arranca el 20è Festival de Sant Pere de Rodes

Després de l'actuació de Claudi Arimany de dissabte la següent proposta és aquest dimecres, quan Jorge Tabarés retrà homenatge a Alícia de Larrocha
Està en marxa la vintena edició del Festival de Música de Sant Pere de Rodes. El dissabte 8 d’agost, Claudi Arimany, un habitual del festival, acompanyat al piano per Pedro Rodríguez, va encetar el primer dels vuit concerts que conformen l’edició de l’esdeveniment.
La següent actuació és aquest dimecres, 12 d’agost, quan Jorge Tabarés retrà homenatge a Alícia de Larrocha. Pel festival també hi passaran Helena Resurreiçao i Alberto Palacios, el pianista Haiou Zhang, The Hanfris Quartet, Anna Mikulska i Philippe Argenty, Albert Guinovart, i els fundadors del festival i el duet més internacional, Carles & Sofia piano duo, que oferiran la cloenda amb el Concert Aniversari, el 29 d’agost.
Les entrades es poden adquirir a través del web www.festivalsantpere.com.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari