Oro i Moscardó promocionen Cadaqués

L’objectiu de la promoció és contribuir a la recuperació, la reactivació i la dinamització dels diferents sectors del teixit socioeconòmic del municipi per aquest període d’estiu
L’actor i cantant Bruno Oro ha cedit els drets d’autor de la seva cançó Cadaqués a l’Ajuntament del municipi per a la campanya turística «Cadaqués t’espera». El pintor Ramon Moscardó també ha col·laborat amb la incitativa promocional impulsada pel municipi, i ha cedit l’ús de la pintura Portdoguer. Aquestes dues col·laboracions encaixen amb els valors culturals, artístics, tradicionals, històrics i marins del poble que l’Ajuntament vol posar en valor mitjançant aquesta campanya.
L’objectiu de la promoció és contribuir a la recuperació, la reactivació i la dinamització dels diferents sectors del teixit socioeconòmic del municipi, per aquest període d’estiu. A causa de les afectacions derivades de la pandèmia, la iniciativa va adreçada especialment als visitants del turisme de proximitat.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari