Pep Chavarría, de salt en salt

per Redacció Hora Nova

Esports

El futbolista figuerenc clou una reeixida trajectòria a l’Olot de Segona Divisió B i apunta al Saragossa




 


El carriler figuerenc Pep Chavarría continua cremant etapes a velocitat de creuer. Després d’haver arribat a l’Olot l’estiu del 2018, i de convertir-se en un autèntic coet pel carril esquerre del bloc garrotxí entrenat per Raúl Garrido, l’empordanès va confirmar la setmana passada que es desvinculava de l’equip de Segona Divisió. El destí? Una categoria superior. Si més no, de pretendents no n’hi faltaran, però encara que hagin sonat diversos equips, entre els quals el totpoderós Barça, qui sembla que té la seva incorporació més ben encarrilada és el Saragossa de la Liga SmartBank, conjunt que aquesta setmana retornarà a la competició amb l’objectiu d’ascendir a Primera Divisió entre cella i cella.


Chavarría, de 22 anys i format a la Unió Esportiva Figueres, amb qui va debutar a Tercera Divisió, va agrair des dels mitjans oficials del club olotí el tracte rebut per l’entitat. «M’he trobat una família, un club que ha confiat en mi i m’ha donat l’oportunitat. Me’n vaig després de dues grans temporades, llàstima que aquesta no l’hàgim pogut acabar, hauria estat fantàstic. Ara se’m presenta una nova oportunitat per créixer», va assenyalar.


MOHA, UN ANY MÉS. D’altra banda, qui sí que continuarà un any més entre volcans és el davanter armenterenc Moha Chabboura. El punta, que va arribar en el mercat hivernal, va aprofitar els minuts de què va disposar abans de l’aturada per la Covid-19, anotant un parell de dianes. 





Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article