Les Valkirias d’Empuriabrava, una realitat

per Jordi Nierga

Esports

L’equip va perdre a Osona davant del Vic (20-10), però va celebrar el seu primer assaig oficial






El projecte femení dels Gripaus d’Empuriabrava ja està en marxa. El cap de setmana passat, l’equip de la nova secció, batejat amb el nom de Valkirias, va disputar el primer partit de la seva història, un enfrontament que va tenir lloc al camp del Vic i que es va cloure amb un resultat de 20 a 10. En aquest cas, però, el resultat no té importància, tenint en compte que era un debut molt anhelat pel club i que, a més, va contextualitzar el primer assaig oficial.


DERROTA DEL MASCULÍ AL 'TEMPLE'. A banda, l’equip masculí va encaixar la tercera ensopegada de la segona fase en perdre al gran temple del rugbi català, el feu de la Unió Esportiva Santboiana, davant del seu equip C (24-15).


Els Gripaus, que van iniciar el partit amb poca intensitat, van reaccionar a partir del primer quart del matx. De fet, la transformació va ser tan gran que fins i tot es van posar per davant en el marcador (12-15), però la falta d’experiència els va condemnar al tram final.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article