Presenten el memoràndum del XVI Premi Maria Àngels Anglada

Una de les parts de la revista repassa els setze guanyadors d’un premi creat per fomentar la literatura catalana
El director de l’Institut Ramon Muntaner de Figueres, Josep Colls, va obrir l’acte de presentació del setzè memoràndum del Premi de Narrativa Maria Àngels Anglada, celebrat al mateix institut dimarts passat.
El van acompanyar l’historiador Alfons Romero Dalmau i el filòleg Jordi Pla, que van llegir la ponència «Una agosarada acció cultural als anys vuitanta», basada en la col·laboració entre Rafael Pascuet i la que va ser professora del centre, Maria Àngels Anglada, en publicacions com Hora de llibres i Papers empordanesos.
El guanyador d’aquesta setzena edició ha estat l’escriptor Joan-Lluís Lluís, per l’obra Jo soc aquell que va matar Franco. El premi no només consisteix en una dotació econòmica de 2.000 euros, sinó que converteix l’obra de Joan-Lluís Lluís en una de les lectures obligatòries per tot l’alumnat de 4t d’ESO.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari