Moren un nen de 4 anys i el seu pare, de 29, a la platja de Riells

per Redacció ACN

Alt Empordà

Quan els serveis de salvament van treure el menor, encara amb vida, la mare va alertar que també faltava el pare






Un nen de quatre anys i el seu pare, de 29, van morir ofegats dissabte a l’Escala. Poc abans de dos quarts de quatre la tarda, el telèfon d’emergències 112 va rebre diverses trucades informant que hi havia un nen ofegat a la platja de Riells. El servei de socorrisme va rescatar el menor en estat inconscient, i el va portar a la sorra per practicar-li maniobres de reanimació; però finalment va morir.


La mare, que estava la platja, va alertar que trobava a faltar el pare, i aleshores es va activar un dispositiu de recerca amb una embarcació i una moto aquàtica del servei de socorrisme. Finalment, cap a les cinc de la tarda l’helicòpter dels Mossos d’Esquadra va trobar el cos de l’home en una zona que té una profunditat d’uns tres metres gràcies a una càmera tèrmica. En el dispositiu de recerca també hi van participar Salvament Marítim i els Bombers de la Generalitat.


Una embarcació amb personal d’emergències va acostar l’home fins a la platja, on el SEM li va fer maniobres de reanimació cardiopulmonar, però finalment va morir. La família era d’origen asiàtic i vivia a Olot. El SEM va activar suport psicològic per atendre la dona i hi va desplaçar dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat. També hi va anar personal del CAP de l’Escala.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article