Una cigonya morta per un plàstic dins del Parc Natural dels Aiguamolls

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

«Elements trampa que l’home ha usat i, més tard, oblida, deixa, llença sense consciència als espais rurals, naturals o urbans», sentencia el Parc






Una cigonya ha estat trobada penjada al Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà. Segons una publicació al Facebook del canal oficial del Parc Natural, l’au s’ha enredat amb una bossa de plàstic que contenia deixalles.


L’entitat assenyala com les cigonyes i altres animals que habiten dins del parc s’han adaptat a utilitzar les escombraries generades i oblidades per l’home. Els ocells troben fils escampats pels camps, els recullen i els utilitzen per als seus nius. En altres ocasions, troben elements de plàstic, d’aparença comestible, que ingereixen directament i que els obstrueix l’aparell digestiu.


«Elements trampa que l’home ha usat i, més tard, oblida, deixa, llença sense consciència als espais rurals, naturals o urbans», sentencia la publicació del Parc.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article