Mishima presenta ‘Ara i res’, al Teatre de Roses

per Redacció Hora Nova

Cultura

El concert, que servirà per presentar el seu vuitè àlbum, servirà per tancar la programació musical d’aquest semestre del Cicle Viumúsika







 

Mishima, la banda liderada per David Carabén, actuarà a Roses el pròxim dissabte, 16 de març a les 22 h. El concert, que servirà per presentar el seu vuitè àlbum, es farà al Teatre de Roses, i d’aquesta manera tancarà la programació musical d’aquest semestre del Cicle Viumúsika.


‘ARA I RES’. És el darrer treball de la banda i inclou la seva peculiar sonoritat pop, insistint en la contundència del so i amb una cura especial de les lletres que el formen.


REFERENT DEL POP CATALÀ. El grup té ja una trajectòria de vint anys, treballada concert a concert, amb dos discos inicialment en anglès, i després la resta en català. La seva pujada a convertir-se en un referent del pop en català, va ser a partir del disc Ordre i aventura (2010) i amb el nou disc que també presentaran el mes de maig al festival Strenes de Girona, es troben en una etapa de maduresa.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article