L’oposició demana la dimissió del regidor Francesc Guisset

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

Des de fa uns mesos la plantilla de la Policia Local es queixa de mancances de material i personal i reclamen unes dependències adequades







 

El darrer Ple municipal de Llançà va estar marcat per certa tensió pel conflicte entre l’equip de govern i la plantilla de la policia local. Amb la presència a la sessió de diversos agents, l’oposició d’ERC va demanar explicacions al primer tinent d’alcalde i regidor de Seguretat, Francesc Guisset.


El regidor es va referir diverses vegades als agents acusant-los d’irresponsables. Segons ERC, Guisset hauria de dimitir «perquè ja no es tracta només de la inoperància i la incapacitat del regidor per gestionar el problema, sinó pel fet d’agreujar-lo per moments, entre altres, per negar-se a admetre’l». Segons l’oposició, «quatre agents ja han demanat marxar en comissió de serveis a altres comissaries de la demarcació». Des de fa uns mesos la plantilla de la Policia Local es queixa de mancances de material i personal i reclamen unes dependències adequades.


MUSEU DE L'AQUAREL·LA. Al Ple també es va preguntar a la regidora de Cultura, Sònia Sarola, sobre la convocatòria de la Junta General del Patronat del Museu de l’Aquarel·la. ERC assegura que des del govern no van saber respondre a la pregunta després que el museu s’hagi quedat sense persona per dirigir-lo. El director i net del fundador, Eduard Martínez, va ser acomiadat. D’altra banda, l’oposició assegura que no s’ha aprovat el pressupost per l’exercici 2019 i lamenta que no s’hagi fet cap celebració o acte amb motiu de 30è aniversari del museu, que va ser el passat 22 de gener.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article