Entren 16 nous residents a la Fundació Salut Empordà
En els pròxims anys es formaran al centre alt-empordanès 8 nous especialistes, en ginecologia i obstetrícia (1), medicina interna (1), medicina familiar i comunitària (4) i infermeria obstetricoginecològica (2)
La formació dels nous residents de medicina i infermeria acaba de començar i a la Fundació Salut Empordà s’han adjudicat totes les places disponibles per al nou curs. Això significa que en els pròxims anys es formaran al centre alt-empordanès 8 nous especialistes, en ginecologia i obstetrícia (1), medicina interna (1), medicina familiar i comunitària (4) i infermeria obstetricoginecològica (2).
Aquests professionals se sumen als que ja s’estan formant a la mateixa entitat en cursos superiors, un nombre total de residents que supera la vintena. Dilluns passat l’hospital va donar la benvinguda als nous residents i va acomiadar els que han acabat la residència. La directora assistencial de la Fundació Salut Empordà (FSE), Àngels Morales, va destacar la importància que té la docència per l’entitat i pel fet d’haver ocupat totes les places disponibles. També va anunciar que treballen per tenir més places.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari