Cs denuncia el repartiment de ‘propaganda separatista’

per Redacció Hora Nova

Alt Empordà

La formació taronja demanarà responsabilitats i exigirà al Govern municipal que «informi del nombre de fulletons que es van repartir, el preu i com es van pagar»







 

Polèmica a Roses durant el tram final de les festes del Carnaval. El portaveu del grup municipal de Ciutadans, i únic regidor, José Manuel Álvarez, ha carregat contra el govern municipal a qui acusa de «fer que la colla guanyadora del Carnaval del 2017 repartís propaganda separatista durant l’enterrament de la sardina».



Álvarez va denunciar que «van fer que els nens repartissin uns flyers on el nom del Carnestoltes era Llibertat Presos Polítics a l’inrevés». La formació taronja demanarà responsabilitats i exigirà al Govern municipal que «informi del nombre de fulletons que es van repartir, el preu i com es van pagar». Álvarez vol «una disculpa pública» i recorda al govern que «van fer xapes dient que per Carnaval no tot s’hi val».

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article