Telèfon per facilitar tràmits durant la crisi de la Covid-19

0
724

El consistori rosinc adopta altres mesures, com l’obertura de carrers de vianants per al transport de productes de necessitat


L’Ajuntament de Roses disposa del servei OAC 360°, un servei gratuït d’atenció telefònica, que resol dubtes o dificultats a l’hora de fer un tràmit en línia a la ciutadania en general, comerciants, autònoms, empreses i entitats. Una eina que, coincidint amb la situació d’alarma pel coronavirus, vol facilitar les gestions municipals donant suport a l’hora de fer qualsevol tràmit.

Cal recordar que, amb motiu de la situació actual, les diferents administracions han posat en marxa diferents convocatòries d’ajuts per als comerciants, autònoms, empresaris i ciutadania en general, que requereixen fer els corresponents tràmits per via telemàtica.

El telèfon gratuït és el 972 152 367 i està disponible de dilluns a divendres, de les vuit del matí a les vuit del vespre. També es pot enviar un correu electrònic a l’adreça esuport@roses.cat.

MÉS MESURES. La situació d’excepcionalitat també obliga a altres accions, com l’obertura al trànsit de vehicles dels carrers de vianants del nucli antic. Es facilita així la circulació i els desplaçaments d’aquelles persones que porten aliments, medicaments o productes de primera necessitat a persones que ho requereixen.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li