Gelati Dino concentra les marques

0
670

L’empresa d’Empuriabrava crea un nou grup, Gelati Dino Gruppo, que engloba les seves tres firmes


L’empresa de gelats artesans italians Gelati Dino, amb seu central a Empuriabrava, ha creat un nou grup, Gelati Dino Gruppo, que tĂ© com a objectiu englobar les tres marques especialitzades en la venda a botiga, la restauraciĂł i el subministrament d’ingredients per a professionals del gelat artesĂ . AixĂ­ doncs, la companyia alt-empordanesa, que compta amb 42 anys d’experiĂšncia en el sector, agrupa les lĂ­nies de negoci Gelati Dino, Pavese Gelato Creatvo i CompagnĂ­a del Gusto.

El director de marca i tercera generaciĂł del negoci, Stefano Rosso, detalla que «durant els Ășltims anys hem estat experimentant en nous sectors i ara, tot i la crisi de la Covid-19, ho hem consolidat amb la creaciĂł del nou grup». «Sempre hem tingut diverses lĂ­nies de producte i clients, perĂČ ara ho hem estructurat sobre les principals demandes que tenim. L’objectiu Ă©s duplicar els clients de restauraciĂł –actualment, un centenar– i la facturaciĂł dels productes ecolĂČgics. Dino ja Ă©s mĂ©s que una botiga de gelats: venem als supermercats, preparem gelat per als restauradors, ingredients per als professionals del gelat artesĂ …», afegeix.

DIFERENTS ENFOCAMENTS. Cadascuna de les lĂ­nies de Gelati Dino Gruppo tĂ© un enfocament diferent. AixĂ­, Gelati Dino Ă©s la marca insĂ­gnia del grup i defineix el propi gelat que ven a les seves gelateries (31 en total) a peu de carrer i als seus gelats ecolĂČgics de gran distribuciĂł; Pavese Gelato Creativo Ă©s la gamma de gelats pensada per al restaurador, que distribueix al sector HORECA i on s’ofereixen tambĂ© gelats a mida per als xefs, alguns dels quals d’Estrella Michelin, mentre que CompagnĂ­a del Gusto engloba ingredients i productes semielaborats que fabriquen i preparen des de les seves instal·lacions per vendre a professionals del gelat artesĂ , Ă©s a dir, esdevĂ© la marca de subministrament d’ingredients.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li