Un “lobby” per enfortir l’allotjament turístic

0
1386

La plataforma, batejada com ‘Taula Empresarial de Turisme Gironina’, es va constituir el 19 d’agost passat


 

Les organitzacions empresarials de l’allotjament turĂ­stic ho tenen clar: cal enfortir el sector mitjançant accions col·lectives. Amb aquesta filosofia, les associacions i entitats han creat l’anomenada Taula empresarial de turisme gironina, una eina que tĂ© com objectiu dotar al sector d’una Ășnica i potent veu davant les administracions.

La nova plataforma, constituĂŻda de manera formal el 19 d’agost passat per l’AssociaciĂł de CĂ mpings de Girona, l’AssociaciĂł TurĂ­stica d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona (ATA), la FederaciĂł d’Hostaleria de les comarques de Girona i l’AssociaciĂł Catalana d’AgĂšncies de Viatge (ACAVe), pretĂ©n tenir una visiĂł compartida i conjunta amb tots els agents del sector presents a la demarcaciĂł gironina.

PROMOCIÓ I DIVULGACIÓ. Segons els impulsors, les principals fites que persegueix la mesura són l’impuls d’accions promocionals en els mercats de proximitat, quelcom que ha de servir per millorar les ocupacions durant els mesos de maig, juny, principis de juliol, setembre i octubre, així com la potenciació de la imatge del turisme gironí i els seus beneficis en el territori i de la bona convivùncia existent entre els ciutadans i els visitants.

En aquest sentit, les organitzacions protagonistes aposten pel vincle amb els ens de promoció i gestió turística de la província per tal d’avançar “cap a un model equilibrat i amb el que tothom hi pugui conviure”. “Un model turístic de qualitat, sostenible i consensuat amb el territori i que permeti aconseguir un equilibri entre les persones que viuen del turisme i les que conviuen amb els turistes”, diuen les entitats.

D’altra banda, la nova Taula tambĂ© serĂ  el punt de partida de valoracions conjuntes de les temporades turĂ­stiques i de les problemĂ tiques que vagin sorgint en el sector. A mĂ©s, s’efectuaran trobades periĂČdiques per avaluar la creaciĂł o desenvolupament de les accions o els projectes proposats.

Segons els representants de les diferents organitzacions adherides, el “lobby” esdevĂ© “una gran oportunitat” per reforçar el sector i el territori com a gran destinaciĂł turĂ­stica.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li