Tota la informació turística de Castelló, al WhatsApp

0
558

El nou sistema permet que el visitant pugui dirigir les seves consultes directament a l’Oficina de Turisme i, per tant, que el servei sigui molt més àgil i fàcil, ja que la majoria de gent té descarregada aquesta aplicació al seu telèfon mòbil


L’Ajuntament de Castelló d’Empúries veu clar que el present és tecnològic, és per això que des de l’àrea de turisme de del consistori s’ha activat un nou canal d’informació i comunicació per a turistes i visitants, a través de l’aplicació WhatsApp.

TURISME DE WHATSAPP. Aquest compte, que s’ha creat a través de WhatsApp Business, va associat al número de telèfon de l’oficina de turisme, per tant, a un número fix que ja és conegut i que està actiu. El nou sistema permet que el visitant pugui dirigir les seves consultes directament a l’oficina i, per tant, que el servei sigui molt més àgil i fàcil, ja que la majoria de gent té descarregada aquesta aplicació al seu telèfon mòbil. Tant a la pàgina web de turisme com a la pàgina de Facebook s’hi pot trobar la icona de l’aplicació mòbil que es pot clicar directament.

CINC IDIOMES. Aquest servei es va posar en marxa la setmana passada i ja ha respost les primeres consultes. S’ofereix atenció en cinc idiomes seguint els horaris d’atenció al púbic de l’oficina de turisme. Cal destacar que el consistori té altres canals digitals com ara la web, el correu electrònic i els comptes d’Instagram, Facebook i Youtube.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li