
El nou sistema és de baix consum amb tecnologia LED i adaptat a la normativa actual sobre eficiència energètica i contaminació lumínica
Roses ha iniciat els treballs de substitució de l’enllumenat públic de la urbanització Mas Fumats. El nou sistema és de baix consum amb tecnologia LED i adaptat a la normativa actual sobre eficiència energètica i contaminació lumínica.
En total, se substitueixen 490 fanals de vapor de sodi de 125 W de consum, per leds de 50 W. Els treballs duraran entre 45 i 60 dies i compten amb un pressupost de 165.000 €. Aquest projecte s’inclou dins el Pla d’adequació de l’enllumenat públic de Roses (PAES), que té per objectiu reduir les emissions de CO2 del municipi com a mínim un 20% amb accions a favor de l’eficiència energètica i el foment de les renovables. Des del 2015 s’ha canviat enllumenat a les urbanitzacions Mas Oliva, Mas Mates i a altres carrers i places de la vila. La pròxima actuació serà a Santa Margarida.
Leave a Reply