Roses estudia els hĂ bits del mercat per planificar-ne el futur

0
770

L’objectiu és conèixer el perfil dels compradors, la seva valoració del funcionament, els productes i els serveis que ofereix el mercat, així com l’impacte que aquest té en l’economia local, per planificar el seu futur a partir de l’any 2025


L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament ha posat en marxa un estudi per conèixer el perfil dels compradors i les compradores del mercat de venda no sedentària que té lloc cada diumenge a la població. L’objectiu és conèixer el perfil dels compradors, la seva valoració del funcionament, els productes i els serveis que ofereix el mercat, així com l’impacte que aquest té en l’economia local, per planificar el seu futur a partir de l’any 2025.

Perquè els resultats siguin exhaustius, l’estudi va començar diumenge 31 de juliol i tindrà una durada d’un any. S’estructura en quatre fases i es faran 200 enquestes durant cada fase, que tindran lloc els mesos d’agost i novembre de 2022, i de febrer i juny de 2023. Les enquestes s’han elaborat en català, castellà i francès, atenent les principals procedències dels visitants del mercat.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li