
Aquests aparells, repartits pel Consell Comarcal de l’Alt Empordà , permeten identificar rà pidament els propietaris dels animals a través de la informació incorporada en els xips que porten les mascotes
El Consell Comarcal ha repartit 35 lectors de xips entre els ajuntaments que tenen delegada la recollida d’animals domèstics perduts o abandonats. Aquests aparells permeten identificar rà pidament els propietaris dels animals a través de la informació incorporada en els xips que porten les mascotes.
A part, l’ens comarcal ha preparat una formació per als ajuntaments perquè aprenguin a fer servir l’aparell. És obligatori que gossos, gats i fures estiguin identificats amb el xip. El dispositiu és una petita cà psula de vidre d’aproximadament 11 mm de llarg que en el seu interior hi ha un transponedor amb un codi únic de 15 dÃgits. El codi està enllaçat amb una base de dades.
Leave a Reply