Servei de lloguer de maquinària per a jardineria, agricultura i treballs forestals

per Redacció Hora Nova

ESPECIALS I SUPLEMENTS, Construcció

Servei de lloguer de maquinària per a jardineria, agricultura  i treballs forestals
Servei de lloguer de maquinària per a jardineria, agricultura i treballs forestals

Desbrossadores, motoserres, tallabarders o trituradores són algunes de les màquines que es poden llogar a SAIGA. L’empresa, que des de fa més de cinquanta anys treballa en l’assessorament i en el subministrament d’equipaments i materials per a l’agricultura i la jardineria, disposa també de servei de lloguer per donar resposta a les necessitats dels clients.
SAIGA compta amb maquinària de les millors marques, com són Honda i Echo, de les quals són distribuïdors des de fa anys. Totes dues són conegudes per la durabilitat i la resistència dels seus productes. Les eines que es posen a disposició dels clients per llogar són àmpliament conegudes pels tècnics i comercials de SAIGA, per la qual cosa l’usuari del lloguer rep un assessorament de qualitat per poder utilitzar-les.

Amb aquest servei, SAIGA posa a l’abast de jardiners, agricultors i professionals dels treballs forestals una gran oferta de maquinària, i facilita també l’accés a aquells equipaments que s’usen de forma puntual, com poden ser biotrituradores, màquines de fer rases, electrobombes de drenatge, grups electrògens, airejadors de gespa o màquines de desherbatge mecànic per a entorn urbà, entre d’altres. De la mateixa manera, també poden disposar de tallagespes, hidronetejadores, motoaixades o retallatanques. 

SAIGA fa anys que es dedica a la venda de tota mena d’equipaments, i ofereix un gran ventall d’opcions als professionals. Amb aquest format de lloguer, es posen a disposició dels clients equips especialitzats i es fomenta l’estalvi en despeses de manteniment. Així mateix, amb el lloguer es pot fer ús de la maquinària per conèixer-la de primera mà i valorar la possibilitat d’adquirir la que més s’adeqüi a les necessitats de cadascú. Cal destacar que SAIGA compta amb un taller de reparacions propi i amb una gran gamma de recanvis per a màquines agrícoles i de jardineria, fet que permet llogar les eines en les millors condicions i garantir-ne el funcionament en condicions òptimes.

El lloguer de maquinària de SAIGA és un més dels serveis tècnics per a professionals de la terra i de l’aigua que ofereix l’empresa, com el disseny de sistemes de reg, el tractament de camps de conreu amb drons, l’assessorament de gestió integrada de plagues en l’àmbit no agrari o el tractament en cambres de conservació.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article