No tot s’hi val, per Carnaval

0
1987

Campanya de conscienciaciĂł sobre els perills del consum de drogues i alcohol


 

L’Ajuntament de Roses ha presentat el material i la programaciĂł de la campanya «Per Carnaval, no tot s’hi val» d’enguany. Es tracta d’un projecte, nascut l’any 2012, per informar i conscienciar els joves i la poblaciĂł en general dels perills que comporta el consum d’alcohol i drogues. En aquesta ocasiĂł, l’Àrea de Joventut torna a donar la veu a adolescents i joves del municipi per realitzar la campanya. Una vintena de joves han participat en la composiciĂł i interpretaciĂł de la cançó No tot s’hi val i en la gravaciĂł d’un videoclip. La lletra i la mĂșsica de la cançó tambĂ© sĂłn fruit del treball realitzat per vuit joves d’entre 13 i 18 anys que han participat en el cĂ sting convocat per l’Àrea de Joventut, mentre que la producciĂł musical ha anat a cĂ rrec de la productora ParĂ lisi del Somni. Pel que fa al videoclip, a cĂ rrec de la productora Alma Negra, hi han participat una vintena de joves, ballarins i un especialista en acrobĂ cia que recorren disfressats diferents espais de la poblaciĂł. El vĂ­deo es difon, des del passat dia 14, a travĂ©s de les xarxes socials municipals i del canal de YouTube de l’Àrea de Joventut. A mĂ©s, es projectarĂ  els dies 20,22 i 25 de febrer al Centre d’Activitats de Roses, on alumnes de 3r i 4t d’ESO del municipi assistiran a sessions informatives, a cĂ rrec del tĂšcnic de Joventut, Jordi Abadal. TambĂ© hi assistiran estudiants de secundĂ ria de CastellĂł, Vilafant i la Jonquera.

UNA NOVA MIRADA. De manera complementĂ ria, la campanya ha ideat, com Ă©s habitual, un producte de marxandatge: unes ulleres de color fĂșcsia amb el lema «Per Carnaval no tot s’hi val». La voluntat Ă©s oferir al pĂșblic la pregunta: «I tu, com ho veus?».

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li