
L’Ajuntament s’ha reunit amb el representant d’American Towers per incidir en la necessitat d’estudiar una altra ubicació de l’antena en el mateix radi establert
L’alcaldessa, Agnès Lladó, es va reunir la setmana passada amb el director general del territori est de Telefónica i el gerent de relacions institucionals de la mateixa companyia per buscar diferents opcions per a la situació de l’antena que era era previst d’instal·lar a l’Olivar Gran.
Les dues parts han acordat una moratòria de dos mesos, en els quals buscaran si hi ha una millor opció per ubicar l’antena. Aixà mateix, l’Ajuntament s’ha reunit amb el representant d’American Towers per incidir en la necessitat d’estudiar una altra ubicació de l’antena en el mateix radi establert.
L’equip de govern va anunciar aquesta novetat dimecres de la setmana passada. En un nota destacaÂva que «amb aquesta moratòÂria es comÂpleix el compromÃs assolit amb els veïns de l’Olivar Gran en la reunió que va tenir lloc el 13 de gener». En aquesta reunió «l’alcaldessa es va comprometre a contemÂplar totes les vies per poder buscar solucions a la problemà tica expressada per l’associació de veïns».
Leave a Reply