Millorar els drets del consumidor

0
1171

El 15 de març s’ha establert com el Dia Mundial del Consumidor. Quan cal fixar una jornada al calendari per reivindicar certes coses, vol dir que anem coixos en el compliment d’aquell dret. Per millorar aquest aspecte, des del Consell Comarcal es fa una bona feina amb l’Oficina d’InformaciĂł al Consumidor. Tot i que massa vegades tenim les de perdre, especialment davant grans empreses, la informaciĂł i l’assessorament sĂłn clau. TambĂ© Ă©s important el sistema voluntari de la mediaciĂł de consum, que ha resolt un 58% dels conflictes. Pel que fa a les reclamacions, el sector de les telecomunicacions i la telefonia continua sent el que mĂ©s queixes aplega. No Ă©s estrany, i Ă©s que tal com expliquem en aquesta ediciĂł, al 95% de les llars altempordaneses hi ha telèfon mòbil.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li