Menys de la meitat dels negocis turĂ­stics permeten fer reserves des del seu web

0
632

Una comarca que té en el turisme un dels seus puntals econòmics ha d’analitzar què és allò que pot potenciar i quins sóns els camins a seguir per obtenir bons resultats. I és que les circumstàncies actuals fan que la millora de la competitivitat es converteixi en una necessitat extrema. Un dels instruments clau per canalitzar i gestionar l’oferta turística és el de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). Doncs bé, un estudi impulsat pel Consell Comarcal revela que les empreses turístiques de l’Alt Empordà presenten importants mancances en aquest aspecte.
Una de les conclusions més destacades d’aquest informe és que la majoria de les empreses turístiques utilitzen de manera habitual Internet per a gestionar el seu negoci, sobretot per a comunicar-se amb els clients o bé per a fer gestions bancàries, però menys de la meitat de les empreses permeten fer reserves a través del seu lloc web.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li