Gelati Dino concentra les marques

0
994

L’empresa d’Empuriabrava crea un nou grup, Gelati Dino Gruppo, que engloba les seves tres firmes


L’empresa de gelats artesans italians Gelati Dino, amb seu central a Empuriabrava, ha creat un nou grup, Gelati Dino Gruppo, que té com a objectiu englobar les tres marques especialitzades en la venda a botiga, la restauració i el subministrament d’ingredients per a professionals del gelat artesà. Així doncs, la companyia alt-empordanesa, que compta amb 42 anys d’experiència en el sector, agrupa les línies de negoci Gelati Dino, Pavese Gelato Creatvo i Compagnía del Gusto.

El director de marca i tercera generació del negoci, Stefano Rosso, detalla que «durant els últims anys hem estat experimentant en nous sectors i ara, tot i la crisi de la Covid-19, ho hem consolidat amb la creació del nou grup». «Sempre hem tingut diverses línies de producte i clients, però ara ho hem estructurat sobre les principals demandes que tenim. L’objectiu és duplicar els clients de restauració –actualment, un centenar– i la facturació dels productes ecològics. Dino ja és més que una botiga de gelats: venem als supermercats, preparem gelat per als restauradors, ingredients per als professionals del gelat artesà…», afegeix.

DIFERENTS ENFOCAMENTS. Cadascuna de les línies de Gelati Dino Gruppo té un enfocament diferent. Així, Gelati Dino és la marca insígnia del grup i defineix el propi gelat que ven a les seves gelateries (31 en total) a peu de carrer i als seus gelats ecològics de gran distribució; Pavese Gelato Creativo és la gamma de gelats pensada per al restaurador, que distribueix al sector HORECA i on s’ofereixen també gelats a mida per als xefs, alguns dels quals d’Estrella Michelin, mentre que Compagnía del Gusto engloba ingredients i productes semielaborats que fabriquen i preparen des de les seves instal·lacions per vendre a professionals del gelat artesà, és a dir, esdevé la marca de subministrament d’ingredients.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li