Els webs turístics de la comarca encara no s’han adaptat als nous dispositius mòbils

0
745

El principal motor econòmic de la comarca, el sector turístic, es veu obligat, cada vegada més, a adaptar-se a les noves tecnologies. Es tracta d’un tren d’alta velocitat que cal agafar per estar en consonància amb els objectius marcats en els darrers temps i que passen per consolidar la marca Empordà com a referent de les destinacions turístiques de qualitat.
Durant el II Congrés d’Hostaleria de l’Empresa Familiar, celebrat dimecres passat al castell de Sant Ferran de Figueres, es va posar de manifest aquesta nova realitat. Un dels ponents, l’expert en tecnologia digital i director d’AlterEgo Web, Albert Alemany, va ser contundent. Va dir que “la imatge d’un turista amb un plànol a la mà ja no és gens habitual. Els dispositiu mòbils, actualment els han substituït”. Els grans destins a nivell mundial s’han adonat d’aquesta nova realitat i, tant des del sector públic com del sector privat, s’han començat a destinar esforços per aprofitar al màxim la relació entre turisme i dispositius mòbils, com ara els smartphones i les tauletes. Un centenar d’empresaris del sector de l’Empordà van assistir al congrés i van prendre nota de les diferents aportacions dels ponents.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li