
Patrulles de Mossos i Guà rdia Urbana s’havien desplaçat a la plaça Doctor Fleming per un foc en un contenidor
Comunicat de rebuig del sindicat policial CSIF pels fets de divendres a la matinada al barri del Bon Pastor. Un grup de persones va disparar balins i un altre tipus de projectil contra els agents i els cotxes policials que s’havien desplaçat a la zona per un avÃs d’un contenidor cremant. També es van llançar pedres contra els agents. Per tot plegat, el sindicat lamenta els fets, que qualifica «d’emboscada» i dóna tot el seu suport als agents.
Els Mossos d’Esquadra investiguen els incidents que van tenir lloc pels volts de les dues de la matinada. Es va rebre l’avÃs del foc al contenidor i tres patrulles —dues de la Guà rdia Urbana i una de Mossos— van anar fins a la plaça Doctor Fleming, conjuntament amb els bombers. En arribar al lloc dels fets, el grup de persones va començar a llançar els balins i les pedres als cotxes, que van quedar visiblement danyats. Els bombers van poder sufocar l’incendi rà pidament i els incidents no van anar a més. Ara es busquen els responsables dels trets, grà cies al visionat de les cà meres de seguretat que hi ha col·locades en và ries zones del barri.
Els incidents van tenir lloc després de dos dispositius policials a la zona oest i un altre a la Marca de l’Ham, que van acabar amb tres detencions. L’augment de la pressió policial ha generat tensió. Després dels fets de divendres, hi ha hagut reforç policial durant el cap de setmana.
Leave a Reply