Dani Espinal: «La nostra feina és fer entendre que el servei que els hi donem no el trobaran amb un clic»

0
597

«Aquesta pandèmia ha fet reflexionar molta gent, i s’han adonat que a prop hi tenen allò que els fa falta», explica el propietari de la botiga Aprile de l’Escala


A l’Aprile de l’Escala fa 15 anys que es dediquen al món de la moda. Al capdavant d’aquest emblemàtic establiment hi ha en Dani Espinal, que ens confessa com durant aquest temps han vestit des de nois i noies de 12 a 14 anys fins a una persona que en tenia 96. El negoci disposa d’una bona pàgina web i darrerament proposen noves experiències als seus clients. Entre elles, un tast de vins a dins de la botiga.

Com han superat aquesta època tan complicada?
S’ha notat, però no ha estat tan acusat com en grans ciutats. Tenim la sort que a l’Escala, o digues-li Empordà, vivim en un petit oasi. En època de vaques grasses no estem a dalt de tot, però en èpoques de crisi no estem a baix de tot. En el meu cas jo vaig combinar bastant la part digital amb l’ajut de la gent de l’entorn i del poble. Així ho hem anat salvant.

Parla de la venda digital. Ho van notar molt?
I tant. És una altra botiga oberta 24 hores. Si no estàs a dins d’aquest món vas una mica endarrere. Els que ja hi érem ens hem format i ho hem potenciat més. I els que no hi eren, a poc a poc s’hi han anat integrant.

També parla del suport a la gent propera. Com d’important ha estat?
Aquesta pandèmia ha fet reflexionar molta gent, i s’han adonat que a prop hi tenen allò que els fa falta. També és cert que avui en dia la gent amb un clic ho té tot, i el tema en línia en aquest sentit ens perjudica bastant. Però la nostra feina és fer entendre que el servei i l’atenció que els hi donem al costat de casa no el trobaran amb un clic.

Què hi trobem a la botiga?
Tinc moda una mica irreverent, diferent del normal. Molta calavera, molt disseny portat d’Itàlia. I estem fent una aposta forta per petites marques joves nacionals.

Així també aposten pel comerç de proximitat?
Sí. Clarament. També tinc alguna marca de fora, i la majoria fabriquen a la Xina o ben lluny. El tema de subministrament, transport… s’ha de canviar. Ens hem de replantejar de comprar aquí, en l’àmbit nacional o europeu.

Aquest plantejament és compartit pels clients?
Sí. Potser el producte és més car, però es compensa amb la qualitat i que sigui d’aquí. Això es valora, i n’estem molt contents.

Com valoren la campanya ‘L’Empordà als Aparadors’?
És una campanya incipient, i com tot allò que comença, costa arrelar, però no s’ha de deixar de fer. Cada vegada ha d’agafar més volada, participació i reconeixement. Aquest any tinc exposat oli amb ampolles i copes de vi, i això fa que la gent es quedi mirant més estona l’aparador. M’agrada el tema de fusionar i crear sinergies amb altres negocis. Ara, el que realment costa és que la gent entri als comerços, hem d’oferir-los viure l’experiència a les botigues.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li