Conveni per donar un bon servei d’aigua als escalencs

0
607

Agbar és la companyia que gestiona el servei municipal d’aigua de l’Escala i, en base a aquest encàrrec, realitza les funcions associades a la captació, tractament, emmagatzematge i distribució de l’aigua potable, manteniment de les instal·lacions del servei, així com les tasques de contractació, facturació del servei d’aigua i l’atenció al client


El Síndic de Greuges de l’Escala, Agbar i el Defensor del Client d’Agbar, han signat un conveni per millorar l’atenció als usuaris i usuàries del servei municipal d’aigües de l’Escala. La signatura va tenir lloc dijous passat a l’Ajuntament de l’Escala.

Agbar és la companyia que gestiona el servei municipal d’aigua de l’Escala i, en base a aquest encàrrec, realitza les funcions associades a la captació, tractament, emmagatzematge i distribució de l’aigua potable, manteniment de les instal·lacions del servei, així com les tasques de contractació, facturació del servei d’aigua i l’atenció al client.

Amb el conveni, Agbar es compromet a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre els escalencs, així com a mantenir un diàleg periòdic per recollir recomanacions de millora del servei. També s’inclou el compromís de tractar amb la màxima sensibilitat qualsevol cas que el Síndic pugui detectar de persones en situació de vulnerabilitat per assegurar-ne la protecció i el dret d’accés a l’aigua.

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li