Una porta per entrar a tot l’Empordà, protagonista d’una nova campanya

0
438

S’ha editat un vídeo que vol portar l’espectador a gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques


 

Els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Associació Empordà Turisme han presentat aquesta setmana el nou vídeo de la campanya turística «Una porta a l’Empordà». El vídeo, que tal com indica el seu nom està protagonitzat per una porta, pretén que l’espectador viatgi a l’Empordà a través d’ella, i pugui gaudir d’experiències gastronòmiques, paisatgístiques i lúdiques a ambdues comarques. L’objectiu final de la campanya és desestacionalitzar l’època turística i donar a conèixer que es pot allargar i que es poden fer activitats durant tot l’any.

Paral·lelament al vídeo promocional (que s’ha fet de diverses durades), s’ha cregut oportú fer diverses càpsules per destacar els temes que han considerat més importants de l’Empordà: la gastronomia, la platja, el patrimoni, el cicloturisme i l’enoturisme. Cada càpsula té una durada de 15 segons.

El vicepresident quart i conseller de Turisme del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Agustí Badosa, explica que la campanya va dirigida a un públic de proximitat. «D’aquí la figura de la porta, mostrant que l’Empordà es troba a pocs quilòmetres de qualsevol poble o ciutat de Catalunya, però també del sud de França o a nivell espanyol», diu Badosa, que afegeix que «l’Empordà és tranquil·litat, però alhora té molta varietat de paisatge, d’experiències i coses a fer».

Per la seva banda, el vicepresident primer i conseller de Turisme del Consell Comarcal del Baix Empordà, Xavier Dilmé, ha recordat que «és la tercera campanya d’estiu que fem sota la marca Empordà, enfocada principalment a Catalunya i al sud de França, amb un important desplegament a mitjans de comunicació i xarxes socials». Dilmé ha explicat que l’èxit d’aquest tipus de campanyes no seria possible sense la complicitat de tots els agents, públics i privats, d’un territori únic: «Aquest és el gran valor de la marca Empordà».

L’encàrrec de realitzar aquest vídeo ha estat per a l’empresa rossinca Almanegra, que n’ha fet la producció, enregistrament i edició. Ara començarà una campanya de difusió del vídeo per diferents mitjans, plataformes digitals i xarxes socials. 

Leave a Reply

avatar
   
Notificar-li